Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования является маркетинг краткосрочных образовательных программ Высшей школы управления и бизнеса (ВШУБ) Санкт-Петербургского политехнического университета Петра Вели-кого (СПбПУ). Целью выпускной квалификационной работы является разработка и внедрение карты путешествия потребителя (Customer journey map – CJM) для совершенствования предоставляемых образовательных услуг с последующей оценкой эффективности внедряемого ин-струмента. Были разработаны рекомендации для привлечения максимально большого числа иностранных студентов с помощью инструмента Customer Journey Map. Путем анализа были выявлены основные узкие места и пути их устранения в международных краткосрочных образовательных программ ВШУБ СПбПУ. Были рассчитаны ключевые показатели и сделаны выводы.
The object of the study is the marketing of short-term educational programs of the Graduate School of Management and Business of Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University. The purpose of the study is the development and implementation of the Customer journey map to improve the educational services provided with the subsequent evaluation of the effectiveness of the implemented tool. Recommendations were developed to attract higher number of international students by using the Customer Journey Map tool. The analysis revealed the main bottlenecks and ways to eliminate them in the international short-term educational programs of the Graduate School of Management and Business of Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University. KPIs were calculated and conclusions were drawn.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 44
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |