Details

Title: Интеграция сервисов онлайн консультирования с Just AI Conversational Platform: выпускная квалификационная работа бакалавра: 02.03.03 - Математическое обеспечение и администрирование информационных систем ; 02.03.03_01 - Информационные системы и базы данных
Creators: Ярулин Кирилл Вадимович
Scientific adviser: Кожевников Вадим Андреевич
Other creators: Колосова Ольга Владимировна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт компьютерных наук и технологий
Imprint: Санкт-Петербург, 2019
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: чат-бот; just ai conversational platform; zendesk chat; webim; bitrix24; chat bot
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 02.03.03
Speciality group (FGOS): 020000 - Компьютерные и информационные науки
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-1819
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение)
Record key: ru\spstu\vkr\3479

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В ходе данной работы была осуществлена интеграция сервисов онлайн консультирования Zendesk Chat (Zopim), Webim и Bitrix24 с платформой для создания чат-ботов Just AI Conversational Platform (JAICP). В первой главе работы представлено описание предметной области: история чат-ботов, рынок чат-ботов, принцип их действия и обзор существующих платформ для создания чат-ботов. Во второй главе представлен обзор необходимых для интеграции технологий. В третьей главе описан ход программной реализации. В четвертой главе осуществлено тестирование полученных результатов.

In the course of this work, Zendesk Chat (Zopim), Webim and Bitrix24 online consulting services have been integrated with Just AI Conversational Platform (JAICP) chat bots platform. The first chapter of the work presents a description of the subject area: the history of chat bots, chat bots market, the principle of their operation and a review of existing platforms for creating chat bots. The second chapter provides an overview of the technologies required for integration. The third chapter describes the course of the software implementation. The fourth chapter demonstrates testing of the results.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read
Internet Authorized users SPbPU Read
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 0
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics