Details

Title: Разработка коммуникационной кампании (на примере РОО «ТОВАРИЩЕСТВО «СВОБОДНАЯ КУЛЬТУРА»): выпускная квалификационная работа бакалавра: 42.03.01 - Реклама и связи с общественностью ; 42.03.01_04 - Реклама в международном сотрудничестве
Creators: Жеглов Антон Дмитриевич
Scientific adviser: Васильева Ольга Олеговна
Other creators: Кобичева Александра Максимовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2019
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: арт-центр; креативно-культурное пространство; кластер; коммуникационная кампания; реклама; PR; каналы коммуникации; art-center; creative and cultural space; cluster; communications campaign; advertising; communication channels
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-2189
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\1795

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В выпускной квалификационной работе рассматриваются теоретические аспекты разработки коммуникационной кампании, зарубежный и отечественный опыт коммуникационной кампании организаций, понятие «арт-центр», коммуникационная стратегия креативных пространств. Рассмотрена конку-рентная среда арт-центра «Пушкинская-10» и дана его всесторонняя характеристика. Описывается разработанная для петербургского арт-центра коммуникационная кампания и дается прогноз ее эффективности.

In the graduation work theoretical aspects of the development of a communica-tion campaign, foreign and domestic experience of a communication campaign of or-ganizations, the concept of an “art center”, and a communication strategy of creative spaces are considered. Considered the competitive environment of the art center "Pushkinskaya-10" and given its comprehensive characteristics. A communication campaign developed for the St. Petersburg art center is described and a forecast of its effectiveness is given.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
External organizations N2 All Read
External organizations N1 All
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU, N2) Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N1)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 62
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics