Details

Title: SMM-продвижение как инструмент PR-сопровождения деятельности организации (на примере ИП Боброва Мария Сергеевна): выпускная квалификационная работа бакалавра: 42.03.01 - Реклама и связи с общественностью ; 42.03.01_04 - Реклама в международном сотрудничестве
Creators: Гаврилова Маргарита Важевна
Scientific adviser: Тараканова Тамара Сергеевна
Other creators: Кобичева Александра Максимовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2019
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: PR-сопровождение; SMM-продвижение; SMM; спортивные услуги; социальные сети; Instagram; продвижение фитнес-услуг; PR-support; SMM-promotion; fitness services; social network; promotion of fitness services
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: Приложение; Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-2219
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\1796

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной работе изложены концептуальные подходы к SMM- продвижению в PR-сопровождении и особенности SMM-продвижения в сфере спортивных услуг. Проведен сравнительный анализ SMM в России и за рубежом и конкурентный анализ PR-сопровождения ИП Боброва Мария Сергеевна. Разработаны практические рекомендации по улучшению SMM-продвижения в PR-сопровождении спортивной студии. Проведена оценка эффективности.

In the given work the conceptual approaches to SMM-promotion in PR-support and the features of SMM-promotion in sport sphere are stated. A comparative analysis of SMM in Russia and abroad and competitive analysis of PR-promotion of individual entrepreneur Bobrova Maria Sergeevna were conducted. We developed practical recommendations for improving SMM-promotion in PR-support of a sport studio. Performance evaluation was conducted.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
External organizations N2 All Read
External organizations N1 All
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU, N2) Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N1)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 104
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics