Details

Title: Интернет реклама как инструмент продвижения услуг в сети интернет на примере ПАО "МТС": выпускная квалификационная работа бакалавра: 42.03.01 - Реклама и связи с общественностью ; 42.03.01_04 - Реклама в международном сотрудничестве
Creators: Соснин Герман Леонидович
Scientific adviser: Хижняк Владимир Дмитриевич
Other creators: Кобичева Александра Максимовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2019
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: интернет-реклама; рекламаная кампания; ретаргетинг; конкурентный-анализ; оценка эффективности; контекстная реклама; частные потребители; корпоративные потребители; internet advertising; advertising campaign; retargeting; competitive analysis; efficiency estimation; context advertising; private consumers; corporate consumers
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-2261
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной работе изложена сущность интернет рекламы как инструмента продвижения услуг в сети интернет на основе использования таких методов как эмпирическое исследование ( наблюдение, сравнение ) и теоретическое исследование (анализ, синтез, индукция) , также были использованы принципы сравнительного анализа конкурентов, специальный маркетинговый метод – SWOT-анализ. Была определена сущность, специфика и основные технологии интернет-рекламы. Проведен анализ деятельности компании МТС. Проведен конкурентный анализ. Разработана конкретная рекламная кампания для продвижения услуги в сети интернет.

This paper sets out the essence of Internet advertising as a tool for promoting services on the Internet based on the use of such methods as empirical research (observation, comparison) and theoretical research (analysis, synthesis, induction);also the principles of comparative analysis of competitors and a special marketing method - SWOT analysis - were used in this paper. The essence, specificity and main technologies of Internet advertising were determined. The analysis of the MTS company  and competitive analysis were carried out. A specific advertising campaign has been developed to promote the service on the Internet.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 98
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics