Details

Title: Разработка рекламной кампании на предприятии общественного питания: выпускная квалификационная работа бакалавра: 43.03.01 - Сервис ; 43.03.01_01 - Сервис в индустрии гостеприимства
Creators: Бабич Максим Михайлович
Scientific adviser: Воронова Ольга Владимировна
Other creators: Карманова Анна Евгеньевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2019
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: рекламная кампания; реклама; история рекламной кампании; банкетный ресторан; организационно-экономическая характеристика; экономическая эффективность; advertising campaign; advertising; history of advertising campaign; Banquet restaurant; organizational and economic characteristics; economic efficiency
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 43.03.01
Speciality group (FGOS): 430000 - Сервис и туризм
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-2444
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\4370

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Объектом исследования является банкетный ресторан «Весенний». Целью выпускной квалификационной работы является анализ действующей рекламной кампании и проведение мероприятий по её улучшению. Были разработаны мероприятия для улучшения рекламной кампании для привлечения новых клиентов и увеличения популярности банкетного ресторана. Сделан прогноз выручки и затрат на предложенные мероприятия. Реализация предложенных мероприятий приведет к увеличению прибыли компании.

The object of the study is the banquet restaurant " Vesenniy ". The purpose of the final qualifying work is the analysis of the current advertising campaign and the implementation of measures to improve it. Events have been developed to improve the advertising campaign to attract new customers and increase the popularity of the banquet restaurant. The forecast of revenue and costs for the proposed activities. The implementation of the proposed activities will increase the company's profits.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 77
Last 30 days: 1
Detailed usage statistics