Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе было изучено понятие «управление ценностью клиентов». Раскрыта сущность данного понятия. Углублены знания о маркетинговых взаимоотношениях с клиентами в компании. Была изучена история компании. Изучена общая характеристика одного из подразделений компании. Дана полная характеристика фактических данных о постоянных ушедших клиентах. Проведен анализ полученных данных. Разработаны мероприятия по улучшению управления ценностью клиентов.
In this paper, we studied the concept of "customer value management." The essence of this concept is revealed. In-depth knowledge of marketing relationships with customers in the company. The history of the company has been studied. Studied general characteristics of one of the divisions of the company. A complete description of the actual data about the permanent customers left is given. The analysis of the obtained data. Developed measures to improve the management of customer values.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 57
Last 30 days: 2 Detailed usage statistics |