Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования является функционирование маркетинговых каналов фирмы ООО «Торговый Дом «Крафт». Актуальность работы заключается в том, что успешная организация системы маркетинговых каналов приводит к наибольшей доступности продукции и информации целевым потребителям. Целью данной работы является поиск решений по совершенствованию функционирования маркетинговых каналов фирмы ООО «Торговый Дом «Крафт» для эффективного стимулирования и повышения уровня сбыта продукции на предприятии. Для достижения поставленной цели были проведены анализ теоретических методологических основ функционирования и управления маркетинговыми каналами, анализ деятельности предприятия ООО «Торговый Дом «Крафт», а также анализ построения и функционирования маркетинговых каналов компании. В работе были предложены следующие рекомендации для усовершенствования работы маркетинговых каналов предприятия. а) Расширение ассортимента, а, следовательно, и внедрение нового оборудования. б) Развитие маркетинга путем участия в выставках, реформа отдела продаж, а также улучшение сайта компании.
The object of the study is the functioning of marketing channels of the company «Torgovyy Dom «Kraft». The relevance of the work lies in the fact that the successful organization of the system of marketing channels leads to the greatest availability of products and information to target consumers, and, consequently, to an increase in the company's profits. The purpose of this work is to find solutions to improve the functioning of marketing channels of the company «Torgovyy Dom «Kraft» for effective promotion and increase the level of sales of products in the enterprise. To achieve this goal, the analysis of the theoretical methodological foundations of the functioning and management of marketing channels, the analysis of the company «Torgovyy Dom «Kraft», as well as the analysis of the construction and operation of marketing channels of the company. The following recommendations were proposed to improve the work of marketing channels of the enterprise: a) expansion of the range, and, consequently, the introduction of new equipment; b) development of marketing through participation in exhibitions, reform of sales Department, as well as improvement of the company's website.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 35
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |