Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе изложена специфика обучения английскому языку в виртуальной среде. Даны общие понятия и классификация виртуальных сред обучения и проведен их комплексный анализ с точки зрения эффективности использования в процессе обучения английскому языку. Проведен сопоставительный анализ двух групп обучения с целью выявления степени распространенности тех или иных психологических аспектов на примере портала выбранной тематики. Разработаны конкретные рекомендации преподавателю по организации рабочего пространства в виртуальной среде.
In the given work specifics of teaching English in a virtual reality is stated. The general concepts and classification of virtual learning realities are given and the comprehensive analysis in terms of efficiency of use in the process of learning English is lead. The comparative analysis of the two training groups is lead in order to identify the degree of prevalence of certain psychological aspects on the example of the portal of the chosen subject. The technology of creation of the specified class of information systems is investigated. Concrete recommendations to the teacher on the organization of working space in a virtual environment are developed.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 22
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |