Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
52 с., 4 рис., 10 табл., 20 ист. Цель выпускной квалификационной работы – выявление потребительских предпочтений в сегменте игристых белых вин и проведение их сравнительной оценки качества. В работе изучены сорта, особенности технологии производства, требования к качеству и безопасности игристых вин; их фальсификация. Современный рынок, сравнительный анализ и маркетинговые исследования игристых вин представлены во втором разделе. Объекты, методы и результаты исследования приведены в третьем разделе. В качестве объектов исследования было выбрано 6 образцов белого игристого вина российского, французского и итальянского производства, проведена сравнительная экспертиза качества по органолептическим и физико-химическим показателям, установлены лучшие и худшие образцы.
52 p., 4 pic., 10 tab., 20 sources. The purpose of the final qualifying work is to identify consumer preferences in the segment of sparkling white wines and to conduct their comparative quality assessment. The paper studied varieties, features of production technology, requirements for quality and safety of sparkling wines; their falsification. The modern market, comparative analysis and marketing research of sparkling wines are presented in the second section. Objects, methods and results of the study are given in the third section. 6 samples of white sparkling wine of Russian, French and Italian production were selected as the objects of the study, a comparative examination of the quality of organoleptic and physico-chemical parameters was carried out, the best and worst samples were established.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 66
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |