Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе изложены теоретические основы технологии Blended Learning и рассмотрена эффективность этой технологии в процессе обучения чтению студентов неязыковой (экономической) специальности. Были разработаны диагностический и контрольный тесты, которые были призваны определить начальный и конечный уровень сформированности навыка чтения. Также были созданы задания для электронного курса на платформе LMS Moodle.
The given thesis outlines the theoretical foundations of Blended Learning technology and discusses the effectiveness of this technology in the process of teaching students of non-linguistic specialty (economics) to read. The diagnostic and control tests were developed with the purpose of defining the initial and final level of reading skill formation. Exercises for the electronic course were also created on the LMS Moodle platform.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 49
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |