Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью работы является разработка эффективной медиастратегии для продвижения бренда ХК СКА в период с августа 2017 по апрель 2018 года и анализ результатов проведенной рекламной кампании. В ходе выполнения работы было дано обоснование основных понятий по теме исследования, проведен анализ деятельности компании ООО «Хоккейный клуб СКА», разработана рекламная кампания и проанализированы результаты ее проведения.
The aim is to develop an effective media strategy to promote the brand of SKA Ice Hockey Club in the period from August 2017 to April 2018 and to ana-lyze the results of the advertising campaign. In the course of the work, basic con-cepts relating to the research subject were defined, activities of SKA Ice Hockey Club LLC were analyzed, an advertising campaign was developed and results of its implementation were analyzed.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 152
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |