Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью работы является анализ PR-коммуникаций, используемых в розничной торговле женской одеждой, а также их оптимизация. Исследования и разработка рекомендаций проведены на примере розничного магазина женской одежды «Марыся». В результате анализа маркетинговой стратегии организации был выявлен ряд недоработок и предложены мероприятия для ее совершенствования, в которых средства рекламы играют главную роль.
The aim of this work is to analyze and optimize PR-communications using in retail. Analysis and development carried out on the example of a women's clothing store «Marysya». As a result of the analysis of the marketing strategy of the organization, revealed a number of flaws and proposed a number of measures for improvement, which means advertising plays a major role.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 125
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |