Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная выпускная квалификационная работа анализирует интеграцию PR-технологий в продвижение бренда работодателя на рынке труда. Подчеркивается важность продвижения бренда работодателя для привлечения высококвалифицированных специалистов. Основной акцент делается на том, что использование PR-технологий в продвижении бренда работодателя предполагает работу с коммуникациями и каналами коммуникации. При этом используемые PR-технологии должны охватывать не только внешний рынок и работу с внешней целевой аудиторией, но внутренний рынок и внутреннюю целевую аудиторию.
This thesis analyzes the integration of PR-technologies in the promotion of company's brand as an employer on the labor market. This work notes the importance of the promotion of the employer brand when we need to recruit highly qualified specialists. The main focus of the work consists in that the using of PR-technologies in the promotion of the employer brand involves communications and communication channels. At the same time, the using of PR-technologies should cover not only the external market and external target audience, but also the internal market and internal target audience.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 164
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |