Details

Title: Проблемы формирования издательских портфелей на современном книжном рынке: выпускная квалификационная работа бакалавра: 42.03.03 - Издательское дело ; 42.03.03_01 - Книгоиздательское дело
Creators: Золотарева Светлана Витальевна
Scientific adviser: Шакуров Андрей Алексеевич
Other creators: Шакуров Андрей Алексеевич
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2019
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: издательское дело; менеджмент; планирование; издательский портфель; издательская стратегия; нотное издательство; ноты; publishing; management; planning; publishing portfolio; publishing strategy; notes publishing; notes
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.03
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-5246
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\1707

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной работе рассмотрены проблемы формирования и динамика движения издательских портфелей на примере музыкального издательства «Композитор — Санкт-Петербург». Дана общая характеристика издательства и их репертуара, издательских проектов, дана оценка маркетинговой стратегии. Проведен анализ сегмента рынка и сравнительный SWOT-анализ конкурентных предприятий, дана сравнительная оценка конкурентоспособности проектов издательства. Изучена динамика движения портфельных запасов издательства в рамках действующей стратегии. Даны рекомендации по развитию предприятия в будущем.

In this research, we consider the problems of formation and dynamics of the movement of publishing portfolios on the example of the music publisher “Composer — St. Petersburg”. Were given the general characteristics of the publishing house and their repertoire, projects, assessed marketing strategy. Were given the analysis of the market segment and a comparative SWOT-analysis of competitive enterprises, a comparative assessment of the competitiveness of publishing projects. Studied the dynamics of the movement of the publisher's portfolio stocks within the framework of the current strategy. Were given recommendations on the development of the enterprise in the future.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 104
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics