Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом продвижения является молодежный фестиваль VKFest, организатором которого является компания ООО «В КОНТАКТЕ» (vk.com). Целью выпускной квалификационной работы является моделирование маркетинговой концепции для будущего внедрения маркетинговых кампаний с целью продвижения молодежного фестиваля VKFest. На основе изучения теоретических основ подготовки к проведению маркетинговых кампаний, были выявлены сильные и слабые стороны мероприятия. Были разработаны меры по совершенствованию и продвижению фестиваля VKFest, которые универсальны для внедрения и проведения маркетинговых компаний молодежных фестивалей с целью увеличения посетителей, и обозначены потенциальные изменения от их внедрения. 113с., 25рис., 19табл., 35ист., 10прил. Реализация предложенных мер окажет непосредственное вли-яние не только на успешное развитие фестиваля, а также социальную и культурные сферы страны в целом.
113p., 25ill., 19tables, 35sources, 10app. The object of promotion is the youth festival VKFest, organized by the company LLC «V KONTAKTE» (vk.com). The aim of the final qualification work is to model the marketing concept for the future implementation of marketing campaigns with the aim of promoting the VKFest youth festival. Based on the study of the theoretical foundations of preparing for marketing campaigns, the strengths and weaknesses of the event were identified, as well as the strategy for building the company's image was studied. Measures were developed to improve and promote the VKFest festival, which are universal for the introduction and holding of marketing companies for youth festivals in order to increase visitors, and the potential changes from their implementation are indicated. The implementation of the proposed measures will have a direct impact not only on the successful development of the festival, but also on the social and cultural spheres of the country.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 17
Last 30 days: 3 Detailed usage statistics |