Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе рассмотрены технологии событийного маркетинга в рамках продвижения партнёрской программы ООО «Купибилет». Приведены основные теоретические аспекты событийного маркетинга и аффилиатного маркетинга. Проведен анализ внешней и внутренней среды организации. Исследованы успешные практики российских компаний на туристическом рынке. Разработано специальное мероприятие в рамках продвижения партнёрской программы организации ООО «Купибилет» в формате серии вебинаров, а также предложены инструменты для его продвижения.
In the given work the technologies of event marketing are studied within the framework of company «Kupibilet» partner program promotion. Main theoretical aspect of event marketing and affiliate marketing are given. The internal and external analysis of company’s operations is held. Successful competitors’ practices are studied. Several webinars and their promotion plan are developed and recommended within the framework of company «Kupibilet» partner program promotion.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 81
Last 30 days: 6 Detailed usage statistics |