Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматривается проблема развития и внедрения теории и практики нейромаркетинга в России для совершенствования блога рекламного агентства ООО «Группа ИНО». В работе исследуются особенности применения принципов нейромаркетинга, их использование в Интернете, сравнение отечественного и зарубежного использования принципов нейромаркетинга. В качестве примера, позволяющего определить присутствие или отсутствие принципов нейромаркетинга, было выбрано рекламное агентство ООО «Группа ИНО». В практической части были проанализированы и модернизированы используемые принципы нейромаркетинга, используемые данным рекламным агентством с помощью проведения глубинного интервью и фокус-групп. В результате были разработаны практические рекомендации, основанные на произведенных исследованиях.
The MPhil dissertation addresses the problem of developing and implementing the theory and practice of neuromarketing in Russia to improve the blog of the advertising agency LLC «INO Group». The paper explores the features of applying the principles of neuromarketing, their use on the Internet, comparing domestic and foreign use of the neuromarketing principles. As an example, allowing to determine the presence or absence of the neuromarketing principles, was chosen advertising agency LLC «INO Group». In the practical part, the applying neuromarketing principles used by this advertising agency through in-depth interviews and focus groups were analyzed and modernized. As a result, practical recommendations were developed based on the studies performed.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 37
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |