Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена исследованию специальных мероприятий в системе коммуникаций предприятий ресторанного бизнеса и разработке концепции и плана специального мероприятия. Задачи, которые решались в ходе исследования: определение цели, задач исследования, анализ литературных, справочных и научных материалов по теме специальных мероприятий в сфере ресторанного бизнеса, анализ организационной деятельности организации, анализ коммуникационной деятельности организации, анализ конкурентной среды в сфере ресторанов корейской кухни в Санкт-Петербурге, разработка проекта специального мероприятия, расчет бюджета специального мероприятия, составление медиаплана для специального мероприятия, оценка эффективности проведения специального мероприятия. Работа проведена по сети ресторанов корейской кухни ООО «Кореана Лайт», по данной организации был проведен анализ и собран фактический материал: характеристика деятельности организации, конкурентный анализ коммуникационной деятельности, а также анализ событийной деятельности предприятия. Был проведен анализ рынка, методом SWOT-анализа, также анализ конкурентов, путем метода сравнительной оценки. В результате была проанализирована специфика специальных мероприятий в коммуникационной деятельности предприятий ресторанного бизнеса. Разработан проект специального мероприятия «VK-fest x Кореана Лайт» с описанием концепции, медиапланом и расчетом бюджета, также приведены критерии эффективности данного специального мероприятия.
The subject of the graduate qualification work is «Special events in the communication system of restaurant business enterprises». The work is devoted to the study of special events in the communications system of restaurant business enterprises and the development of the concept and plan of a special event. The research set the following goals: the definition of goals, objectives of the study, analysis of literary, reference and scientific materials on the topic Special Events in the field of restaurant business, analysis of the organizational activities of the organization, analysis of the communication activities of the organization, analysis of the competitive environment in the field of Korean restaurants in St. Petersburg, development of a project for a special event, calculation of the budget of a special event, drawing up a media plan for a special event, evaluation of the effectiveness of a special event. The work was carried out through a network of Korean cuisine restaurants LLC «Koreana Light», an analysis was carried out on this organization and factual material was collected: a description of the organization’s activities, a competitive analysis of communication activities, as well as an analysis of event activities of the enterprise. A market analysis was carried out using the SWOT analysis method, as well as competitor analysis, using the comparative assessment method. As a result, the specifics of special events in the communication activities of restaurant business enterprises were analyzed. A draft of the special event «VK-fest x Koreana Light» was developed with a description of the concept, a media plan and a budget calculation, as well as criteria for the effectiveness of this special event.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 54
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |