Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объект исследования – событийный маркетинг в системе продвижения корпоративной культуры. Предмет исследования – организация благотвори-тельной акции. В ходе исследования решились следующие задачи: 1) Рассмотрены сущностные характеристики корпоративного PR и спе-циального мероприятия; 2)Проведен анализ корпоративных мероприятий российских и зарубежных организаций; 3)Разработаны креативный формат, контент план и даны рекомендации по оценке коммуникативной эффективности; В данной работе была разработана креативная концепция мероприятия.
The object of research is event marketing in the system of promoting corporate culture. The subject is the organization of a charity event. During the study, the following tasks were solved: 1) Considered the essential characteristics of corporate PR and a special event;2) Analyzed сorporate events of Russian and foreign organizations;3) Developed a creative format, content plan, and made recommendations for assessing communicative effectiveness; In this work, a creative concept of the event was developed.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 40
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |