Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема данной работы: Особенности проведения рекламной кампании в сфере фитнес услуг на примере ООО «Спортлайф». Объект исследования – фитнес-клуб ООО Спортлайф». Предмет исследования – использование современных рекламных технологий в продвижении услуг фитнес-клуба ООО Спортлайф». В данной работе рассмотрено: 1) понятие и сущность рекламной деятельности 2) роль продвижения фитнес услуг 3) проведение рекламных кампаний в сфере фитнес услуг Проведена оценка проведения рекламной кампании в сфере фитнес услуг на примере ООО Спортлайф», проведен ситуационный анализ деятельности компании, Предложены мероприятия по совершенствованию проведения рекламной кампании и рассчитана экономическая оценка эффективности предложенных мероприятий. Практическая значимость исследования заключается в совершенствовании проведения рекламных кампаний ООО Спортлайф» с целью перспективного развития предприятия.
The topic of this work: Features of advertising campaign for the sector of fitness services on the example of «Sportlife» company. The object of the investigation - fitness club «Sportlife». The subject of the investigation – the use of modern advertising technologies for promoting the services of the fitness club «Sportlife». In this work are reviewed: 1) the concept and the essence of advertising activity 2) the role of fitness services promotion 3) carrying out advertising campaigns for fitness services Carrying out the advertising campaign for fitness services as an example for «Sportlife» is estimated, the situational analysis of company performance is conducted. Measures for carrying out advertising campaign improvement are suggested and the economic efficiency assessment of the suggested measures is calculated. The practical significance of the investigation is improvement of the advertising campaigns of the company «Sportlife» in purpose of perspective development.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 44
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |