Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена разработке рекомендаций по PR-продвижению нового товарного бренда. Задачи, которые решались в ходе исследования: Рассмотреть понятие и содержание и этапы «PR-продвижения»; Проанализировать основные методы PR-продвижения; Провести обзор рынка лечебной воды; Провести ситуационный анализ деятельности компании ООО «ПК«АКВАЛАЙФ»; Изучить состояние PR деятельности ООО «ПК«АКВАЛАЙФ»); Разработать рекомендации по PR-продвижению нового товарного бренда LONGAVITA для ООО «ПК«АКВАЛАЙФ». В результате были рассмотрены понятие и содержание PR-продвижения, изучены особенности продвижения нового бренда на товарном рынке, проанализированы технологии продвижения нового бренда, рассмотрены различные инструменты продвижения новых товаров в оффлайн и онлайн среде, дана характеристика и оценка деятельности компании ООО «ПК«АКВАЛАЙФ», проведен конкурентный анализ, проведен анализ коммуникативных стратегий конкурентов и разработаны рекомендации по PR- продвижению нового товарного бренда ООО «ПК«АКВАЛАЙФ».
Subject of the graduate qualification work is: PR-promotion of a new product brand (on the example of «PC«AQUALIFE» LLC) This work is devoted to the development of recommendations for PR promotion of a new product brand. Tasks that were solved during the research: This work is devoted to the development of recommendations for PR promotion of a new product brand. Tasks that were solved during the research: Consider the concept and content and stages of «PR-promotion»; Analyze the main methods of PR promotion; Conduct market survey of medicinal waters; Conduct a situational analysis of the activities of the company «PC«AQUALIFE»; Study the state of PR activities of «PC«AQUALIFE» LLC; To provide advice on PR promotion of a new product brand, «PC«AQUALIFE» LLC. The work was carried out on the basis of «PC«AQUALIFE» LLC on the basis of which carried out a situational analysis activities and developed recommendations on PR promotion of a new product brand. The result was considered the concept and content of PR-promotion, the peculiarities of promotion of the new brand in the commodity market, analyzed the technology promotion of the new brand, describes the various tools the promotion of new products in the offline and online environment, given the characteristics and evaluation of the company «PC«AQUALIFE» LLC, conducted competitive analysis, the analysis of the communicative strategies of competitors and developed recommendations on PR promotion of a new product brand, «PC«AQUALIFE» LLC.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Table of Contents
- ВВЕДЕНИЕ
Usage statistics
Access count: 24
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |