Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена исследованию влияния визуальных коммуникаций на эффективность рекламных кампаний и кампаний по связям с общественностью. На основании проведенных исследований были разработаны визуальные элементы для рекламных кампаний и кампаний по связям с общественностью, а также разработаны практические рекомендации по созданию визуальных коммуникаций.
This work is devoted to the study of the impact of visual communications on the effectiveness of advertising campaigns and public relations campaigns. Based on the studies, visual elements for advertising campaigns and public relations campaigns were developed, and practical recommendations for creating visual communications were developed.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 18
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |