Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В первой главе были рассмотрены теоретические основы разработки рекламной кампании в Интернете. Также были проанализированы различные инструменты продвижения интернет-рекламы и введены основные критерии для оценки эффективности рекламной кампании. Во второй главе была изучена рекламная деятельность интернет-магазина ООО «Неовижн». Основными методами продвижения компания выбрала контекстную рекламу, а также использует SMM-продвижение. В третьей главе автором была разработана рекламная кампания по методике SMM-продвижения, а также даны основные рекомендации по усовершенствования сайта с целью налаживания коммуникации между клиентом и интернет-магазином.
The first chapter examined the theoretical foundations of developing an online advertising campaign. Various tools for promoting online advertising were also considered and the main criteria for evaluating the effectiveness of an advertising campaign were introduced. The second chapter examined the advertising activities of the online store LLC Neovision. The main methods of promotion are contextual advertising and SMM-promotion. In the third chapter, was developed advertising campaign for SMM-promotion, as well as the main recommendations for improving the site in order to establish communication between the client and the online store.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 21
Last 30 days: 2 Detailed usage statistics |