Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема выпускной квалификационной работы: «Управление бизнес процессами продвижения брендов и стимулирования продаж на автомобильном рынке». Данная работа посвящена разработке эффективных инструментов продвижения для повышения товарооборота компании и закрепления на лидирующих позициях. В процессе исследования были решены следующие задачи. 1. Изучение требований и особенностей автомобильного рынка в турбулентных условиях. 2.Анализ современных инструментов продвижения с особенностями автомобильного рынка. 3. Выявление слабых и сильных сторон «СТК Центр». 4. Разработка рекламной политики и улучшение бизнес процессов «СТК Центр». 5. Оценка рентабельности разработанных процессов. Работа выполнялась в Обществе с ограниченной ответственностью «СТК Центр». В ходе работы был проведен анализ рекламной политики компании, оценка конкурентоспособности и эффективность бизнес процессов по работе с клиентами. Также были выявлены преимущества и недостатки в сравнении с прямыми конкурентами. Результатом работы стала разработка эффективных маркетинговых инструментов для продвижения бренда и предложения по совершенствованию взаимосвязей с потенциальными клиентами для ООО «СТК Центр».
Theme of the final qualification work: "Management of business processes of brand promotion and sales promotion in the automotive market." This work is devoted to the development of effective promotion tools to increase the company's turnover and consolidate its leading position. In the process of research, the following tasks were solved. 1. The study of the requirements and characteristics of the automotive market in turbulent conditions. 2. Analysis of modern promotion tools with the features of the automotive market. 3. Identification of the strengths and weaknesses of the STK Center. 4. Development of an advertising policy and improvement of the business processes of STK Center. 5. Assessment of the profitability of the developed processes. The work was carried out in the limited liability company "STK Center". In the course of the work, an analysis of the advertising policy of the company, an assessment of the competitiveness and effectiveness of business processes for working with clients was carried out. Advantages and disadvantages were also identified in comparison with direct competitors. The result of the work was the development of effective marketing tools for brand promotion and proposals for improving relationships with potential customers for «STK Center» LLC.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 18
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |