Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью работы является организация рекламной кампании гостиничного бизнеса. Задачи работы: - рассмотрение теоретических аспектов разработки рекламной кампании; - проведение анализа финансово-хозяйственной деятельности ООО «Гостиница «Пулковская»»; - выполнение стратегического анализа предприятия; - планирование рекламной кампании для гостиницы «Пулковская»; - оценка эффективности предложенных мероприятий в рамках рекламной кампании. Работа выполнялась на материалах ООО «Гостиница «Пулковская»», представляющего отель Park Inn by Radisson в г. Санкт-Петербург. Методы: применялись общенаучные методы исследования: контентный и сравнительный анализ, метод аналогий, а также специфические методы исследования, в частности, методы финансового и стратегического анализа, и оценки эффективности (коммуникативный и экономический методы). Основные результаты ВКР: - разработана рекламная кампания для ООО «Гостиница «Пулковская»»; - проведен анализ финансово-хозяйственной деятельности ООО «Гостиница «Пулковская»»; - проведена оценка эффективности рекламной кампании. Практическая значимость работы определяется возможностью реализации рекламной кампании для отеля Park Inn by Radisson.
The aim of the graduate qualification work is organization of advertising campaign for a hotel business. Tasks of the graduate qualification work: - consideration of the theoretical aspects of developing an advertising campaign; - analysis of the financial and economic activities of LLC “Hotel Pulkovskaya”; - implementation of a strategic analysis of the enterprise; - planning an advertising campaign for the Pulkovskaya hotel; - assessment of the effectiveness of the proposed activities for the advertising campaign. The graduate qualification work was carried out on the basis LLC “Pulkovskaya Hotel” represented by the Park Inn by Radisson hotel in St. Petersburg. Methods: general scientific research methods were used: content and comparative analysis, analogy method, as well as specific research methods, in particular, methods of financial and strategic analysis, and performance evaluation (communicative and economic methods). The main results of the graduate qualification work: - an advertising campaign was developed for LLC “Hotel Pulkovskaya”; - an analysis of the financial and economic activities of LLC “Hotel Pulkovskaya”; - an assessment of the effectiveness of the advertising campaign; The practical significance of the work is determined by the possibility of implementing an advertising campaign for the Park Inn by Radisson hotel.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 3
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |