Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема выпускной квалификационной работы: «Влияние маркетинговой деятельности на развитие компании». Целью работы является анализ влияния маркетинговой деятельности на развитие компании. Задачи работы: – изложение теоретических основ деятельности маркетинга; – представление методов оценки маркетинговой деятельности; – анализ маркетинговой деятельность компании; – разработка рекомендаций по улучшению маркетинговой деятельности в ООО «Эмпати» и оценка их эффективности. Работа выполнялась на материалах компании ООО «Эмпати». Методы: применялись общенаучные методы исследования: технико – экономический анализ компании, сравнительный анализ, анализ маркетинговой деятельности с помощью воронки продаж, сбор и обработка данных, метод оценки эффективности проектов. Основные результаты ВКР: – проанализирована маркетинговая деятельность компании; – проведены расчеты технико-экономических показателей; – разработаны рекомендации по улучшению маркетинговой деятельности в ООО «Эмпати»; – проведена оценка эффективности разработанных рекомендаций. Практическая значимость работы определяется выявлением влияния маркетинговой деятельности на развитие компании и применение результатов работы в деятельности компании.
The title of the bachelor graduate qualification work: «Influence of marketing activity on company development». The aim of the graduate qualification work is to analyze the impact of marketing activities on the development of the company. Tasks of the graduate qualification work: – presentation of the theoretical foundations of marketing activities; – presentation of methods of marketing activity evaluation; – analysis of the marketing activity of the company; – development of recommendations for improving marketing activities in «Empathy» and evaluation of their effectiveness. The graduate qualification work was carried out on the basis of «Empathy». Methods: general scientific research methods were applied: technical – economic analysis of the company, comparative analysis, analysis of marketing activities with the help of sales funnel, data collection and processing, method of project efficiency evaluation. The main results of the graduate qualification work: – marketing activity of the company was analyzed; – technical and economic indicators were calculated; – recommendations were developed to improve marketing activities at «Empathy»; – the efficiency of the developed recommendations was assessed. The practical significance of work is determined by revealing the impact of marketing activities on the development of the company and the application of the results of work in the company.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 45
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |