Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема выпускной квалификационной работы бакалавра: «Формирование международной стратегии компании «Toyota»». Целью работы явилось формирование международной стратегии компании «Тойота». Задачи работы: - выявить теоретические основы стратегического планирования и факторы, влияющие на формирование стратегии; - Провести стратегический анализ компании «Тойота»; - Определить текущие стратегии компании, выявить их достоинства и недостатки; - Обосновать рекомендации усовершенствования текущей стратегии компании «Тойота» Работа выполнялось на материалах компании «Тойота». Методы: SWOT-анализ, классификация, методы оценки эффективности проектов.) Основные результаты ВКР: - выявлены теоретические основы стратегического планирования и факторы, влияющие на формирование стратегии; - проведен стратегический анализ компании «Тойота»; - определены текущие стратегии компании, выявлены их достоинства и недостатки; - обоснованы рекомендации усовершенствования текущей стратегии компании «Тойота» Практическая значимость работы определяется возможностью применения результатов, полученных в ходе исследования, для дальнейшего формирования стратегии компании «Тойота».
The title of the bachelor graduate qualification work: “Formation of Toyota company international strategy” The aim of the graduate qualification work is development of international strategies of Toyota company Tasks of the graduate qualification work: Identify the theoretical provisions of strategic planning stages and factors of strategy formation; Conduct a strategic analysis of characteristics of Toyota Motor Company; Determine the company’s current strategies, show their advantages and disadvantages; Justify recommendations for improving the company’s current strategies. The graduate qualification work was carried out on the basis of Toyota Motor Company. Methods: SWOT analysis, classification, data collection and processing, methods for evaluating the effectiveness of projects. The main results of the graduate qualification work: - the theoretical provisions of strategic planning stages and factors of strategy formation were identified; - conclusions based on strategic analysis of characteristics of Toyota Motor Company; - determination of the company’s current strategies, their advantages and disadvantages; - justification of recommendations for improving the company’s current strategies. The practical significance of the work is determined. Toyota company could use results of this work investigation in its further strategy formation.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 12
Last 30 days: 2 Detailed usage statistics |