Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена применению маркетинговых исследований для разработки программы оценки качества обслуживания клиентов. Исследование выполнялось на базе ГК "Обуховский". В работе собрана информация о деятельности организации, ее структуре, данные для технико-экономического анализа, информация о клиентах компании, выбраны показатели оценки и методы маркетингового исследования качества обслуживания клиентов компании, определена генеральная совокупность и выборка, выбран способ сбора информации и разработаны формы сбора информации, проведен расчет затрат на проведение исследований. Результаты исследований применены для разработки программы оценки качества обслуживания клиентов.
This work is devoted to the usege of marketing research to develop a program for assessing the quality of customer service. The study was carried out on the basis of GC “Obukhovsky”. In this work the information about the organization's activities, its structure, data for technical and economic analysis, information about the company's clients was collected, evaluation indicators and methods of marketing research of the company's customer service quality were selected, the General population and sample were defined, the method of collecting information has been selected and the forms of collecting information have been developed, the cost of conducting research was calculated, the research results were used to develop a program for evaluating the quality of customer service.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 25
Last 30 days: 3 Detailed usage statistics |