Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена исследованию факторов, влияющих на туристическую привлекательность региона и факторов, обуславливающих туристическую привлекательность Германии. Задачи, которые решались в ходе исследования: 1. Изучение понятия «Туристическая привлекательность» 2. Выявление основных факторов, влияющих на туристическую привлекательность региона. 3. Анализ туристической привлекательности Германии, на основании изученных теоретических материалов. Работа проведена на базе теоретических материалов, научных исследований в области туризма и туристической привлекательности; на базе доступных, на сегодняшний день, ресурсов, предоставляющих фактический материал: данные о местах размещения, досуга, транспортном сообщении и прочие, необходимые для исследования туристической привлекательности Германии данные, а также цены на данные ресурсы. В результате были проанализированы факторы, влияющие на туристическую привлекательность Германии. На основании проведенных исследований стало возможным сделать вывод о туристической привлекательности Германии.
The given work is devoted to studying factors affecting the tourist attractiveness of the region and factors, that determine the tourist attractiveness of Germany. The research set the following goals: 1. Studying the concept of “tourist attraction”. 2. Detection of the main factors affecting the tourist attractiveness of the region. 3. Analysis of the tourist attractiveness of Germany, based on the studied theoretical materials. The work was fulfilled on the premises of theoretical materials, scientific research in the field of tourism and tourist attraction; data on accommodation, leisure, transportation, etc., data necessary for researching the tourist attractiveness of Germany, as well as prices for data resources. The study resulted into analysis of factors, influencing the tourist attractiveness of Germany. Based on the studies, it became possible to conclude tourist attractiveness of Germany.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 8
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |