Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема выпускной квалификационной работы: «Методы анализа поведения потребителей при покупке ювелирных украшений в интернете.». Данная работа посвящена исследованию моделей процесса принятия решения о покупке и метода их анализа, в частности покупки ювелирных изделий в Интернете. Задачи, которые решались в ходе исследования: 1. Анализ модели процесса принятия решения о покупке поведения; 2. Выявление отличий процесса принятия решения о покупке онлайн и оффлайн; 3. Определение факторы, которые влияют на решение потребителя о покупке; 4. Анализ актуальное состояние ювелирного рынка; 5. Изучение поведение потребителей в процессе покупки ювелирного изделия в Интернете; 6. Изучение потребительские пути клиентов при покупке ювелирных украшений. Работа проведена на основе Интернет-магазина ювелирной сети Х, где был построен практический путь потребителя при покупке ювелирного изделия онлайн, выявлены стадии, на которые необходимо обратить особое внимание (стадии Сомнения и Отложенной покупки). Также даны рекомендации по совершенствованию работы Интернет-магазина. В результате выведены факторы, влияющие на решение о покупке ювелирного изделия онлайн и показатели, с помощью которых возможно измерить уровень доверия клиента при изменении работы Интернет-магазина.
The subject of the graduate qualification work is “Methods for analysis of consumer behavior purchasing jewelry on the internet”. The given work is devoted to the study of models of the purchasing decision-making process and the method of their analysis, in particular the purchase of jewelry on the Internet. The research set the following goals: 1. Analysis of the model of the decision-making process for buying behavior; 2. Identification of differences in the process of making a decision to buy online and offline; 3. Determination of the factors that influence the consumer's purchasing decision; 4. Analysis of the current state of the jewelry market; 5. Studying consumer behavior in the process of buying jewelry on the Internet; 6. Exploring the consumer journey of customers when buying jewelry The work was carried out on the basis of the online store of the jewelry chain X, where a practical path for the consumer was built when buying jewelry online, the stages that need to be paid special attention were identified (stages of Doubt and Delayed Purchase). In addition, recommendations are given for improving the work of the online store. As a result, the factors that influence the decision to buy jewelry online and indicators that can be used to measure the level of customer confidence when changing the operation of an online store were derived.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 35
Last 30 days: 3 Detailed usage statistics |