Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью данной работы является исследование применимости методов и инструментов контент-маркетинга на рынке детских товаров. Исследование выполнялось на базе: инструментов контент-маркетинга на примере магазинов детских товаров. Предмет исследования: методы и инструменты контент-маркетинга на рынке детских товаров. Метод исследования: контентный и сравнительный анализ, прогнозирования, обработка экспертных оценок, а так же количественные методы исследования. Основные результаты исследования: Были изучены методы и инструменты контент-маркетинга. Рассмотрены показатели эффективности контент-маркетинга. Рассмотрели состояние мирового и российского рынка детских товаров и тенденции развития. Был проведен сравнительный анализ компаний. Определили специфику применения методов и инструментов контент-маркетинга российскими и зарубежными компаниями на рынке детских товаров. Область применения результатов ВКР применение результатов работы в продвижении детских товаров с помощью контент-маркетинга. Научной новизной исследования является определение подхода реализации контент-маркетинга для продвижения магазинов детских товаров на примере социальных сетей. Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов. Полученные результаты обладают признаками научной новины. Обоснованы перспективы и направления дальнейшего исследования.
The purpose of this work is to study the applicability of content marketing methods and tools in the children's goods market. The research was carried out on the basis of content marketing tools using the example of children's goods stores. Research subject: methods and tools of content marketing in the children's goods market. Research method: content and comparative analysis, forecasting, processing of expert assessments, as well as quantitative research methods. The main results of the study: Methods and tools of content marketing were studied. Content marketing efficiency indicators considered. We examined the state of the world and Russian markets for children's goods and development trends. A comparative analysis of the companies was carried out. We have determined the specifics of the application of methods and tools of content marketing by Russian and foreign companies in the children's goods market. Scope of WRC results - application of the results of work in the promotion of children's goods using content marketing. The scientific novelty of the research is the definition of an approach to the implementation of content marketing for promoting stores of children's goods using the example of social networks. Conclusions. The tasks of the WRC have been solved, the goal has been achieved, the scope of the results has been determined. The results obtained have signs of scientific novelty. Prospects and directions of further research are grounded.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 76
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |