Details

Title: PR-продвижение start-up проекта "What The Fresh" на примере ИП "Ахметов Михаил Константинович": выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_01 «Реклама и связи с общественностью в отрасли (Связи с общественностью)»
Creators: Наумова Евгения Александровна
Scientific adviser: Борщевская Елена Олеговна
Other creators: Дубяго Вилена Викторовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2020
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: PR-продвижение; start-up проект; целевая аудитория; специфика продвижения; анализ предприятия; реклама; разработка PR-мероприятий; PR-promotion; start-up project; target audience; specificity of promotion; the company analysis; advertising; PR-events development
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2020/vr/vr20-857
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\6635

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной работе изучена специфика PR-продвижения start-up проекта. Представлены общие понятия PR-продвижения и start-up проекта. Проведен конкурентный и ситуационный анализ предприятия. Изучена PR-деятельность предприятия. Разработана программа PR-мероприятий с бюджетом, планом реагирования на возможные риски, а также ожидаемыми результатами продвижения.

In the report the features of the approach along with the specificity of promotion are explored. The definitions of PR-promotion and start-up project are listed. The competitive and situation analysis are executed. PR-activities of the company are investigated. PR-events program is developed, within the program there are: the financial part, the back-up plan of responding to possible risks and the expected results of the promotion.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 32
Last 30 days: 3
Detailed usage statistics