Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе было рассмотрено понятие и устройство PR-кампании в сети Интернет и социальных сетях на основе деятельности малого бизнеса. Также была проанализирована деятельность Ателье «Иголочка» с учетом темы данной работы. В процессе была проведена характеристика компании, проведено исследование предыдущей PR деятельности, несколько видов методологических исследований и анализов. Выделены слабые стороны и возможности компании по сравнению с существующими конкурентами. А также были разработаны варианты PR-деятельности в сети с учетом возможностей и потребностей ателье «Иголочка».
This paper contains information based on the definition and structure of the Internet and social media PR-Campaign based on the activity within the small business company. In addition, the PR-activity for the «Igolochka» studio has been reviewed in the process. As a part of the project, the company went through an in-depth characteristic of its features, including previous PR-Activity, which required several types of methodological analysis. Results of that activity allowed to highlight both strengths and weaknesses, in comparison to the nearby competitors. As a part of the project, the new PR-campaign has been developed based on the resources and abilities of the studio «Igolochka».
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 6
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |