Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема выпускной квалификационной работы: «Разработка программного продукта “Ever Snow” (2D сайд скроллер РПГ), при помощи кроссплатформенной среды разработки компьютерных игр Unity» Данная работа посвящена исследованию возможностей среды разработки компьютерных игр Unity путём создания программного продукта под названием “Ever Snow”. Задачи, решаемые в ходе разработки: 1. Изучение возможностей среды разработки Unity; 2. Разработка макета и плана продукта; 3. Создание графических элементов с помощью Adobe Photoshop; 4. Написание кода программы для взаимодействия с помощью языка C#. Работа осуществлена путём собственного проектирования и разработки. Для создания приложения использовались полученные на интернет-ресурсах знания: за основу механик были взяты уже существующие проекты, выбраны удобные для создания элементов редакторы. В результате выполнения работы был разработан программный продукт, который в дальнейшем может быть усовершенствован. Сформирован ряд механик для взаимодействия в игровом мире, проект графически стилизован. Была создана система диалогов. Спроектирована вариативность прохождения, что оправдывает вложенную при создании приложения иммерсивную симуляцию.
The subject of the graduate qualification work is «Development of the software product “Ever Snow” (2D side scroller RPG), by the usage of the cross-platform environment for the development of computer games Unity». This work is devoted to exploring the capabilities of the Unity computer game development environment by creating a software product called “Ever Snow”. Tasks solved during the development: 1. Exploring the capabilities of the Unity development environment; 2. Development of a layout and product plan; 3. Creating graphic elements using Adobe Photoshop; 4. Writing a program code for control using the C# language. The work is carried out by my design and development. The experience gathered on the Internet resources has been used to create the application. The basis of mechanic was taken of existing projects. Convenient editors were selected for creating all elements. As the result of this work there was developed a software product that can be further improved. Also, there was formed a series of mechanic to interact in the game world and the project was graphically stylized. The dialogue system was created. Variability of passing was designed while creating the application to justifies inserted immersive simulation.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Table of Contents
- 2ad361876b2a88c1f5ab06e4746a2475caeb3fd363896083f11c5c6d5edb1bad.pdf
- 2ad361876b2a88c1f5ab06e4746a2475caeb3fd363896083f11c5c6d5edb1bad.pdf
Usage statistics
Access count: 25
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |