Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматривается проблема продвижения коммуникационного агентства с учетом смены позиционирования компании. В работе исследуются актуальные тенденции, способствующие развитию агентств полного цикла в поиске новых потенциальных клиентов. В качестве объекта исследования была выбрана компания ООО «ПИАР», ориентированная на заказчиков в сфере B2B. В работе были изучены теоретические аспекты понимания термина «продвижения» и «стратегия», а также была изучена ключевая роль коммуникационных агентств на рынке. Дана общая характеристика организации ООО «ПИАР». В выпускной квалификационной работе были проведены исследования: SWOT-анализ, анализ конкурентной среды, интервью с экспертами. На основании исследований были сделаны выводы о возможных способах усовершенствования работы и продвижения ООО «ПИАР». Такие выводы помогли создать стратегию продвижения компании на рынке со сменой позиционирования и выведения на рынок новых услуг. Работа состоит из введения, двух глав, заключения и приложений.
In this final qualification work the problem of promoting a communication agency and changing company's positioning is considered. Current trends, which contribute to the development of full-cycle agencies in the search for new potential clients. are investigated. The company «PR» was chosen as the object of the study, it works with clients in B2B sphere. We studied the theoretical aspects of understanding the term «promotion» and «strategy» and the key role of communication agencies in the market was studied too. The general characteristics of the organization company «PR» were given. In the final qualification work research was conducted by: SWOT analysis, analysis of the competitors, an interview with experts. Conclusions which were based on the research were drawn about possible ways to improve the work and promotion of PR. Such conclusions helped to create a strategy for promoting the company in the market with a change in positioning and bringing new services in its work. This work consists of an introduction, two chapters, a conclusion, and appendices.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 37
Last 30 days: 17 Detailed usage statistics |