Details

Title: Коммуникационная деятельность предприятия бьюти-сферы: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_01 «Реклама и связи с общественностью в отрасли (Связи с общественностью)»
Creators: Жалмурзиева Эмилия Миргалиевна
Scientific adviser: Зубко Дарья Валерьевна
Other creators: Кобичева Александра Максимовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2021
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: коммуникационная деятельность; бьюти-сфера; социальные сети; instagram; маркетинговые коммуникации; communication activities; beauty-industry; social networks; marketing communications
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2021/vr/vr21-1441
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\14329

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Данная выпускная квалификационная работа посвящена исследованию коммуникационной деятельности предприятия бьюти-сферы. Цель выпускной квалификационной работы заключается в разработке комплекса маркетинговых коммуникаций для предприятия в сфере красоты «NAIL CLASSIC».Задачи исследования: определить ключевые элементы и последовательность процесса создания и разработки системы маркетинговых коммуникаций предприятия в сфере красоты; определить ключевые отличительные особенности коммуникационной деятельности предприятия в сфере красоты как в России, так и за рубежом; установить основные аспекты деятельности предприятия «NAIL CLASSIC»; оценить эффективность применяемой системы маркетинговых коммуникаций на предприятии «NAIL CLASSIC»; разработать меры по развитию системы маркетинговых коммуникаций предприятия «NAIL CLASSIC».Методологическая база исследования основывалась на общелогических и эмпирических методах исследования: анализ научной литературы, наблюдение, сбор и анализ данных, опрос, SWOT-анализ. В процессе работы была проанализирована текущая коммуникационная деятельность компании и разработан проект по её улучшению. В ходе проекта был разработан комплекс маркетинговых коммуникаций для предприятия в сфере красоты «NAIL CLASSIC», разработано визуальное и текстовое сопровождение в виде рисунков, схем, таблиц для реализации цели проекта, а также, предоставлена предварительная оценка возможной эффективности.

This graduate qualification work is devoted to the study of the communication activities of the beauty industry enterprise.The purpose of the graduate qualification work is to develop a complex of marketing communications for the enterprise in the field of beauty «NAIL CLASSIC». Research objectives: to determine the key elements and sequence of the process of creating and developing a marketing communications system for an enterprise in the field of beauty; to identify the key distinctive features of the communication activities of the enterprise in the field of beauty both in Russia and abroad; to establish the main aspects of the activity of the enterprise «NAIL CLASSIC»; to evaluate the effectiveness of the applied system of marketing communications at the «NAIL CLASSIC» enterprise; to develop measures for the development of the marketing communications system of the «NAIL CLASSIC» enterprise. The methodological basis of the research was based on general logical research methods, empirical methods: scientific literature analysis, observation, data collection and analysis, survey, SWOT-analysis. In the process of work, the current communication activities of the company were analyzed and a project was developed to improve it. In the course of the project, a complex of marketing communications for a beauty enterprise "NAIL CLASSIC" was developed, visual and textual support was developed in the form of pictures, diagrams, tables to achieve the goal of the project, and a preliminary assessment of the possible effectiveness was provided.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 11
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics