Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Настоящая работа направлена на рассмотрение методических особенностей формирования иноязычной монологической речи учащихся на основе применения виртуальной образовательной среды (иммерсивное обучение). Для реализации поставленной задачи нами был разработан авторский комплекс упражнений, в котором задания соответствовали поэтапному обучению монологу. Посредством проведения тестирования экспериментальной группы учащихся была выявлена его эффективность.
The given work examines the methodological features of the formation of foreign language monologue speech of students based on the use of a virtual educational milieu (immersive teaching). To achieve this objective, an author’s set of exercises was developed, in which the tasks corresponded to a step-by-step monologue training. Its effectiveness was revealed through the testing of an experimental group of pupils.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 13
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |