Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматривается проблема продвижения компании-дистрибьютора в условиях свободной конкуренции в рамках рынка детских товаров. В исследовании рассмотрено использование множества инструментов маркетинговых коммуникаций, их применение в компании, относящейся к сегменту малого бизнеса в области B2B. В данной работе проанализирован процесс продвижения компании в сфере B2B, более того представлен зарубежный опыт реализации маркетинговых инструментов для развития компании в области B2B.
This final qualifying work examines the problem of promoting a distributor company in conditions of free competition within the framework of the children's goods market. The study examines the use of a variety of marketing communications tools, their application in a company belonging to the small business segment in the B2B field. This paper analyzes the process of promoting a company in the B2B field, moreover, presents the foreign experience in the implementation of marketing tools for the development of a company in the B2B field.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 31
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |