Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена в первую очередь анализу коммуникационной деятельности люксового бренда Chanel в период пандемии. В теоретической части диплома были освещены необходимые для дальнейшего исследования понятия. В процессе работы были полностью выполнены поставленные задачи в изучении существующих смежных исследований, изучение особенностей коммуникационного продвижения в период пандемии, конкурентный анализ, анализ текущей ситуации в компании, а также действующих методов продвижения на данный момент. Наиболее востребованным навыком в период пандемии стал поиск коммуникаций, поэтому в большинстве компаний поиск эффективных для целевой аудитории инструментов и каналов стали важным этапом работы в период пандемии и после возможного его завершения. Во второй главе выпускной квалификационной работе автор провел исследование PR-инструментов, которые были использованы компанией Chanel в период пандемии. Также было проведено анкетирование и интервью с представителями бренда. На основе полученных данных, автор сделал выводы по всей проделанной работе. Итогом исследования стали сформированные автором рекомендации по совершенствованию коммуникаций с целевой аудиторией в период постковид.
This work is primarily devoted to the analysis of the communication activities of the luxury brand Chanel during the pandemic. In the theoretical part of the diploma, the concepts necessary for further research were highlighted. In the course of the work, the tasks set in the study of existing related studies, the study of the features of communication promotion during the pandemic, competitive analysis, analysis of the current situation in the company, as well as the current methods of promotion at the moment were fully completed. The most popular skill during the pandemic was the search for communication, so in most companies, the search for effective tools and channels for the target audience became an important stage of work during the pandemic and after its possible completion. In the second chapter of the final qualifying work, the author conducted a study of PR tools that were used by Chanel during the pandemic. There was also a survey and interviews with representatives of the brand. Based on the data obtained, the author drew conclusions on all the work done. The result of the study was the recommendations formed by the author on improving communication with the target audience in the post-covid period.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 16
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |