Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная выпускная квалификационная работа посвящена применению различных инструментов продвижения в социальных сетях Vkontakte и Instagram для курсов корейского языка. Работа проведена на базе ИП Дребот Александра Валерьевна, где собиралась значительная часть представленного материала, а также была пройдена стажировка. Была описана деятельность языковой мастерской «КИНОКО», проведен ситуационный анализ – определены конкуренты, выявлены их преимущества, описаны сильные и слабые стороны компании, а также даны SWOT- и PEST-анализы. Исследованы потребительские предпочтения, тестирование проводилось онлайн. Выявлены проблемы продвижения «КИНОКО» в социальных сетях Vkontakte и Instagram.В результате были сформулированы рекомендации по продвижению «КИНОКО» на платформах Vkontakte и Instagram, описана реализация инструментов продвижения и проведена оценка их коммуникативной эффективности.
This final qualification work is devoted to the implementation of different tools of promoting in social sites Vkontakte and Instagram for Korean language courses. The work was carried out on the basis of IE Alexandra Valeriyevna Drebot, where a significant part of the presented material was collected and an internship was held. The activity of the language workshop «KINOKO» was described. Also, there was conducted a situation analysis, including identifying competitors with their ad- vantages, describing the strengths and weaknesses of the company, as well as, giving SWOT- and PEST-analyses. Consumer preferences were studied, and testing was conducted online. The problems of promoting «KINOKO» in social sites Vkontakte and Instagram are identified.As a result, recommendations were formulated for the promotion «KINOKO» in platforms Vkontakte and Instagram, the implementation of tools of promotion was described, and their communicative effectiveness was evaluated.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 8
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |