Details

Title: PR-продвижение нового направления в фитнес-индустрии: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators: Кобякова Валерия Дмитриевна
Scientific adviser: Тараканова Тамара Сергеевна
Other creators: Кобичева Александра Максимовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2021
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: продвижение; pr-кампания; public relations; social media marketing; омниканальность; фитнес-услуги; видеоконтент; событийный маркетинг; instagram; youtube; barre; фитнес студия ооо «барре бодис»; promotion; pr campaign; omnichannel marketing; fitness services; video content; event marketing; fitness studio “barre one”
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2021/vr/vr21-2292
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной выпускной квалификационной работе рассматривается разработка PR-кампании по продвижению нового направления в фитнес-индустрии на российском рынке. В работе исследуется специфика PR-продвижения компаний в сфере фитнес-услуг и каналы взаимодействия с потребителями. В работе произведен анализ зарубежного и российского опыта PR-продвижения спортивных организаций.

The MPhil dissertation addresses the creation of PR-campaign to promote a new direction in the fitness industry in the Russian market. The paper explores the specificity of PR promotion of companies in the field of fitness services and the channels of interaction with consumers. The paper analyzes foreign and Russian experience of PR-promotion of sports institutions. Fitness studio Barre One was chosen as the object of study.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 0
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics