Details

Title: Внутрикорпоративные коммуникации в нефтегазодобывающей отрасли (на примере АО «Gas Project Development»): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators: Журавлев Николай Валерьевич
Scientific adviser: Зубко Дарья Валерьевна
Other creators: Кобичева Александра Максимовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2021
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: внутрикорпоративные коммуникации; маркетинг; эффективность системы внутрикорпоративных коммуникаций; корпоративный блог.; intracorporate communications; marketing; efficiency of the intracorporate communications system; corporate blog.
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2021/vr/vr21-2296
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\14633

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной выпускной квалификационной работе рассматривается проблема внутрикорпоративных коммуникаций в компании. В работе исследуются применение инструментов внутрикорпоративных коммуникаций. В работе изучены теоретические аспекты, связанные с внутрикорпоративными коммуникациями и их использованием на практике, в разрезе деятельности компании.

This final qualifying work examines the problem of intracorporate communications in the company. The paper explores the use of intracorporate communication tools. The paper studies the theoretical aspects related to intracorporate communications and their use in practice, in the context of the company's activities.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 65
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics