Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматривается проблема организации качественной и рентабельной коммуникационной стратегии для международной компании ООО «Адидас» в условиях высочайшей конкуренции на рынке спортивной одежды и обуви. В работе исследуются коммуникации и коммуникационная стратегия компании ООО «Адидас». В качестве объекта исследования была выбрана международная компания ООО «Адидас». Предметом исследования является коммуникационная политика и коммуникационная стратегия в деятельности международной компании ООО «Адидас». В практической части был проведен конкурентный анализ, выделены сильные и слабые стороны компании. Исходя из рекомендаций была составлена коммуникационная кампания по продвижению коллекции «Stan Smith x Disney». В результате были разработаны рекомендации по планированию и реализации стратегии интегрированных коммуникаций.
In this final qualifying work, the problem of organizing a high-quality and cost-effective communication strategy for the international company "Adidas" LLC in the conditions of the highest competition in the market of sports clothing and shoes is considered. The paper examines the communication and communication strategy of the company "Adidas" LLC. The international company "Adidas" LLC was chosen as the object of the study. The subject of the study is the communication policy and communication strategies in the activities of the international company "Adidas" LLC. In the practical part, a competitive analysis was conducted, and the company's strengths and weaknesses were highlighted. Based on the recommendations, a communication campaign was created to promote the "Stan Smith x Disney" collection. As a result, recommendations were developed for planning and implementing the integrated communications strategy.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 53
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |