Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматривается проблема продвижения бренда в социальных сетях на основе креативного контента. В работе исследуется применение креативного контента в технологической сфере. В рамках данной работы были изучены методические и теоретические подходы к продвижению бренда в социальных сетях. В качестве объекта исследования был выбран бренд ООО «НПО «СтарЛайн». Предметом исследования является продвижение бренда компании в социальных сетях на основе креативного контента. В практической части работы был проведён конкурентный и ситуационный анализ организации, определение позиционирования бренда, а также проведено маркетинговое исследование о проблемах и перспективах развития бренда. Исходя из изученных теоретических аспектов, был разработан проект продвижения бренда в Instagram, с последующей оценкой эффективности.
In this final qualifying work, is considered the problem of brand promotion in social networks based on creative content. The paper examines the use of creative content in the technological sphere. Within of this work, methodological and theoretical approaches to brand promotion in social networks were studied. The company for the production and sale of security equipment for cars, LLC "NPO "StarLine", was chosen as the object of the study. The subject of the study is the promotion of the brand in social networks based on creative content. In the practical part of the work, a competitive and situational analysis of the organization, the definition of brand positioning, as well as a marketing study on the problems and prospects of brand development were carried out. Based on the theoretical aspects studied, a project for brand promotion in Instagram was developed, followed by an evaluation of the effectiveness.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 32
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |