Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматривается коммуникационная политика компании по производству спортивной одежды и обуви в условиях пандемии коронавируса 2020. В работе используется коммуникационная политика ООО «Найк» и применение коммуникационных стратегий в деятельности организации. В качестве объекта исследования была выбрана торговая компания ООО «Найк». Предметом исследования является коммуникационная политика торговой организации. В практической части был проведен конкурентный анализ, выделены сильные и слабые стороны компании. Исходя из рекомендаций была составлена коммуникационная стратегия, заключающаяся в разработке плана продвижения ООО «Найк». В результате были разработаны рекомендации по планированию и реализации кампании.
This final qualifying work examines the communication policy of the company to produce sportswear and footwear in the context of the coronavirus 2020 pandemic. The work uses the communication policy of Nike LLC and the application of communication strategies in the activities of the organization. The trading company Nike LLC was chosen as the object of the study. The subject of the research is the communication policy of a trade organization. In the practical part, a competitive analysis was carried out, the strengths and weaknesses of the company were highlighted. Based on the recommendations, a communication strategy was drawn up, consisting in the development of a promotion plan for Nike LLC. As a result, recommendations were developed for planning and implementing the campaign.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 21
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |