Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматривается проблема конкурентного роста на рынке ресторанного бизнеса в условиях пандемии коронавируса 2020. В работе используется PR-деятельность ООО «Прима» и применение рекламных и PR инструментов в коммуникационной деятельности организации. В работе произведен анализ зарубежного опыта использования инструментов продвижения. В качестве объекта исследования была выбрана коммуникационная деятельность предприятий ресторанного бизнеса в период пандемии. Предметом исследования является предприятие общественного питания ООО «Прима». В практической части был проведен конкурентный анализ, вы-делены сильные и слабые стороны компании. Исходя из рекомендаций была составлена коммуникационная кампания, заключающаяся в разработке плана продвижения в ООО «Прима» при помощи различных СМИ и социальных сетей. В результате были разработаны рекомендации по планированию и реализации кампании.
This final qualifying work examines the problem of competitive growth in the restaurant business in the context of the coronavirus 2020 pandemic. The work uses PR activities of Prima LLC and the use of advertising and PR tools in the organization's communication activities. The paper analyzes the foreign experience of using promotion tools. The object of the study was the communication activity of restaurant business enterprises during the pandemic. The subject of the research is the public catering enterprise Prima LLC. In the practical part, a competitive analysis was carried out, the strengths and weaknesses of the company were highlighted. Based on the recommendations, a communication campaign was drawn up, which consisted in the development of a promotion plan in Prima LLC using various media and social networks. As a result, recommendations were developed for planning and implementing the campaign.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 48
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |