Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема выпускной квалификационной работы: «Оценка конкурентоспособности продуктов и услуг (на примере ПАО «Банк ВТБ»)». Объектом исследования являются: продукты и услуги ПАО Банк ВТБ. Данная работа посвящена анализу факторов влияющих на конкурентоспособность продуктов и услуг банка и оценке конкурентоспособности продуктов и услуг ПАО «Банк ВТБ». Целью выпускной квалификационной работы является проведение оценки конкурентоспособности продуктов и услуг коммерческого банка. Для достижения поставленной цели были выработаны следующие задачи: - изучить понятия конкурентоспособности продукции и конкурентоспособности предприятия; - проанализировать методологию оценки конкурентоспособности банковских продуктов; - провести оценку конкурентоспособности продуктов и услуг ПАО «Банк ВТБ» для малого и среднего бизнеса, выявить актуальные проблемы; - разработать мероприятия по повышению конкурентоспособности продуктов и услуг. Посредством последовательного решения задач выпускной квалификационной работы, раскрыта научная новизна – обоснован выбор продуктовой политики кредитной организации на основе анализа факторов, оказывающих влияние на конкурентоспособность данной организации, достигнута цель исследования.
The subject of the graduate qualification work is "Assessment of the competitiveness of products and services (on the example of PJSC "Bank VTB")". The object of the study: products and services of PJSC VTB Bank. The purpose of the graduate qualification work is to assess the competitiveness of the products and services of a commercial bank. To achieve this goal the following tasks were developed: - explore the concepts of product competitiveness and enterprise competitiveness - analyze the methodology for assessing the competitiveness of banking products. - assess the competitiveness of the products and services of PJSC "Bank VTB" for small and medium-sized businesses, identify urgent problems; - develop measures to improve the competitiveness of products and services. Through the solution of the problems of the graduate work, the scientific novelty is revealed - the choice of the product policy of the credit institution is substantiated. This choice based on the analysis of factors that influence the competitiveness of the organization. The goal of the research is achieved.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 62
Last 30 days: 2 Detailed usage statistics |