Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной квалификационной работе рассматривается проблема недостаточного PR-продвижения программного обеспечения на рынке IT-технологий на примере Консорциума «Кодекс». В работе исследуется PR-деятельность компании и ее уровень на данных момент, каналы продвижения, применение PR-инструментов в Консорциум «Кодекс» на рынке В2В.
This qualification paper examines the problem of insufficient PR promotion of software in the IT market, using the example of theКонсорциум«Кодекс». The paper examines the company's PR activities and its current level, promotion channels, and the use of PR tools in the Консорциум«Кодекс» in the B2B market.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Table of Contents
- АННОТАЦИЯ
- На 80 страниц, 7 рисунков, 4 таблиц, 9 приложения.
- PR-СОСТАВЛЯЮЩАЯ ПРОДВИЖЕНИЯ ПРОГРАММНОГО ПРОДУКТА, СЕКТОРОВ В2В, КОМПАНИЯ КОНСОРЦИУМ «КОДЕКС»
- В данной квалификационной работе рассматривается проблема недостаточного PR-продвижения программного обеспечения на рынке IT-технологий на примере Консорциума «Кодекс». В работе исследуется PR-деятельность компании и ее уровень на данных момент, канал...
- THE ABSTRACT
- On 80 pages, 7 figures, 4 tables, 9 appendices.
- THE PR COMPONENT OF THE PROMOTION OF THE SOFTWARE PRODUCT, B2B SECTS, THE COMPANY КОНСОРЦИУМ "КОДЕКС".
- This qualification paper examines the problem of insufficient PR promotion of software in the IT market, using the example of the Консорциум «Кодекс». The paper examines the company's PR activities and its current level, promotion channels, and the us...
- CОДЕРЖАНИЕ
- Пeрeчeнь coкрaщeний, уcлoвных oбoзнaчeний и тeрминoв
- Миссия компании
- Ценности компании:
- Структура компании
- Сотрудничество
- Понятие программного продукта
- Сегментирование рынка и основные характеристики целевой аудитории
- Схема планирования PR-кампании
Usage statistics
Access count: 6
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |