Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена разработке трейлера к компьютерной 3D игре в историческом сеттинге в жанре визуальная новелла, а также концепции самой игры. Задачи, которые решались в ходе разработки: 1. Изучить историю замка Шенонсо. 2. Провести анализ существующих игр в жанрах визуальная новелла и мистика, а также трейлеров к видеоиграм. 3. Разработать сценарий компьютерной игры. 4. Разработать дизайнерские концепты персонажей. 5. Разработать визуальный стиль игры и катсцен. 6. Разработать фрагменты 3d локации. 7. Разработать вступительный трейлер игры. В результате проделанной работы были проанализированы история и классификация видеоигр, выявлены характерные черты жанра визуальный роман и жанра игр в историческом сеттинге. Разработан сценарий для игры жанра визуальный роман в историческом сеттинге. Освоен процесс создания трёхмерных моделей для игровых локаций, а также технологии текстурирования. Разработана игровая локация. Разработан концепт-арт игровых и второстепенных персонажей, фирменный стиль и прототип интерфейса. Создан вступительный трейлер к игре.
This given work is devoted to the development of a trailer for a 3D computer game in a historical setting in the visual novel genre, as well as the concept of the game itself. Tasks that were solved during the development: 1. Explore the history of Chenonceau Castle. 2. Conduct an analysis of existing games in the genres of visual novel and mysticism, as well as trailers for video games. 3. Develop a script for a computer game. 4. Develop character design concepts. 5. Develop a visual style of play and cutscenes. 6. Develop fragments of a 3d location. 7. Develop an introductory trailer for the game. As a result of the work, the history and classification of video games were analyzed, the characteristic features of the visual novel genre and the genre of games in the historical setting were revealed. A script for a game of the genre of visual novel in a historical setting has been developed. Mastered the process of creating three-dimensional models for game locations, as well as texturing technology. A game location has been developed. Concept art of game and secondary characters, corporate identity and interface prototype have been developed. An introductory trailer for the game has been created.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 2
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |